News Internationalv (NI), unul dintre cele mai mari grupuri media din lume, încearcă un nou model de publicaţie, odată cu lansarea primei „reviste social media“ pe Facebook.
La 1 februarie, NI lansează pe Facebook aplicaţia revistei „Faboulous“, ce reprezintă o adaptare a revistei la formatul reţelelor sociale. Aplicaţia va distribui în fiecare zi conţinut din domeniul frumuseţii şi al modei, potrivit brandrepublic.com
Materialele vor apărea pe noul „timeline“ şi pot circula pe Facebook şi pe Twitter.
Aplicaţia include un post de radio care le permite utilizatorilor să creeze playlisturi şi o aplicaţie de vreme, care le recomandă ce haine şi ce accesorii să poarte, în funcţie de condiţiile meteo.
Grupul media nu va primi niciun ban din reclame şi mizează pe construirea unui brand al revistei pe Facebook, care să ducă la vânzarea ediţiei tipărite, ce apare în fiecare weekend, cu ziarul „The Sun“.
Acest experiment indică faptul că din ce în ce mai multe grupuri media distribuie conţinut pe Facebook, dar acestea rămân reţinute din cauză că reţeaua socială păstrează toate veniturile