Facebook va schimba mâine News Feed-ul pentru prima dată după şapte ani, de când a fost lansat fluxul de ştiri, scrie Business Insider.
Noul News Feed va fi lansat joi, în cadrul unui eveniment găzduit de Facebook la sediul din Menlo Park. Sursa scrie că Facebook va lansa de fapt mai multe fluxuri de ştiri, al căror conţinut poate fi sortat în funcţie de opţiunile utilizatorilor.
Sub bara de căutare de pe Facebook, va fi o bară de opţiuni (Feed options), de unde utilizatorii pot alege ce conţinut vor să vadă.
Business Insider scrie că, printre opţiunile puse la dispoziţie de cea mai mare reţea de socializare din lume, se va număra cu siguranţă şi opţiunea de Photo Feed, care să afişeze doar pozele postate de prieteni sau de paginile cărora utilizatorii le-au dat Like. În plus, va exista şi un Music Feed, cu conţinut legat doar de melodiile postate de utilizatori sau de concertele la care aceştia şi-au anunţat intenţia să meargă. De asemenea, ar putea exista şi fluxuri de video sau de ştiri, dar acestea nu au fost confirmate deocamdată.
Business Insider scrie că separarea fluxurilor este "o mişcare inteligentă" pentru Facebook, deoarece utilizatorii ar putea petrece mai mult timp pe reţeaua de socializare, dat fiind că vor găsi numai conţinutul pe care şi-l doresc şi vor scăpa de postările inutile.
Noile News Feed-uri vor fi însă benefice şi pentru publicitari, care îşi vor putea direcţiona mai bine mesajul, prin imagini sau clipuri, fără a părea nepotrivit, scrie Business Insider.
Facebook va schimba mâine News Feed-ul pentru prima dată după şapte ani, de când a fost lansat fluxul de ştiri, scrie Business Insider.
Noul News Feed va fi lansat joi, în cadrul unui eveniment găzduit de Facebook la sediul din Menlo Park. Sursa scrie că Facebook va lansa de fapt mai multe fluxuri de ştiri, al căror conţinut poate fi sortat în