Eșecul Stelei din meciul cu Stuttgart a fost urmărit, pe Pro TV, de 2,1 milioane de români, în medie, la nivel național. Dintre aceștia, 1,2 milioane de persoane erau din mediul urban.
Pe targetul comercial, postul de televiziune a avut o medie de 677.000 de telespectatori pe minut.
Minutul de aur la nivel urban: 1,5 milioane de telespectatori, la 22.33.
Minutul de aur la nivel național: 2,8 milioane de telespectatori la 22:20.
Antena 1 a ocupat locul al doilea în audiențe, având o medie de 633.000 de telespectatori la nivel național, dintre care 384.000 erau din mediul urban.
1. Pro TV – 1.213.000 (11,6)
2. Antena 1 – 384.000 (3,7)
3. Kanal D – 255.000 (2,4)
4. Antena 3 – 245.000 (2,3)
5. Prima TV – 179.000 (1,7)
1. Pro TV – 2.153.000 (11,3)
2. Antena 1 – 633.000 (3,3)
3. Kanal D – 503.000 (2,6)
4. Prima TV – 372.000 ( 2)
5. TVR 1 – 365.000 (1,9)
Eșecul Stelei din meciul cu Stuttgart a fost urmărit, pe Pro TV, de 2,1 milioane de români, în medie, la nivel național. Dintre aceștia, 1,2 milioane de persoane erau din mediul urban.
Pe targetul comercial, postul de televiziune a avut o medie de 677.000 de telespectatori pe minut.
Minutul de aur la nivel urban: 1,5 milioane de telespectatori, la 22.33.
Minutul de aur la nivel național: 2,8 milioane de telespectatori la 22:20.
Antena 1 a ocupat locul al doilea în audiențe, având o medie de 633.000 de telespectatori la nivel național, dintre care 384.000 erau din mediul urban.
1. Pro TV – 1.213.000 (11,6)
2. Antena 1 – 384.000 (3,7)
3. Kanal D – 255.000 (2,4)
4. Antena 3 – 245.000 (2,3)
5. Prima TV – 179.000 (1,7)
1. Pro TV – 2.153.000 (11,3)
2. Antena 1 – 633.000 (3,3)
3. Kanal D – 503.000 (2,6)
4. Prima TV – 372.000 ( 2)
5. TVR 1 – 365.000 (1,