În acest an, punctul de atracţie pentru BMW la Frankfurt vor fi premierele BMW i: modelul electric BMW i3 şi automobilul sport hibrid plug-in BMW i8. Punctul central al standului este circuitul în forma simbolului infinit, pe care BMW i3 şi alte automobile BMW au fost prezentate în premieră la IAA înainte de lansarea pe piaţă. De-a lungul celor 12 zile ale salonului, aproximativ 9.100 de kilometri - echivalentul distanţei dintre Frankfurt şi San Francisco - vor fi parcurşi cu energie electrică şi, prin urmare, cu emisii zero. Alături de demonstraţiile BMW care vor avea loc din oră în oră pe scena centrală, vizitatorii vor putea lua loc într-unul din cele cinci BMW i3 - fiecare cu propria configuraţie - pe „BMW i Walk (Bulevardul BMW i)”. Pregătite special, „Geniile de produs BMW” vor fi prezente pentru a răspunde întrebărilor privind conceptul de automobil. Alte modele BMW i şi subiecte privind infrastructura de alimentare pentru BMW i vor fi prezentate în zona din faţa Pavilionului 11.
Ca şi în 2011, BMW Group şi mărcile sale – BMW, MINI şi Rolls-Royce – sunt sub un singur acoperiş, cu un spaţiu expoziţional de peste 10.000 mp în Pavilionul 11.
Zona expoziţională MINI John Cooper Works rămâne fidelă vitezei: vizitatorii sunt invitaţi să doboare recordul de viteză pe MINI Speed Slide, o pistă înclinată (lungă de 15 metri) destinată adulţilor. La final, fotografii şi timpii de parcurgere sunt afişaţi pe ecrane mari. Modelele de design MINI rulează în cerc, în sensul giratoriu din centrul MINI Curiocity. MINI Roadster şi MINI Cabriolet plutesc în „Cloud” deasupra acoperişurilor oraşului.
La IAA Frankfurt, Rolls-Royce Motor Cars este caracterizată de tema „Bespoke”, programul constructorului auto de lux pentru individualizare şi personalizare. Prezentarea redefinită a mărcii este individuală şi modernă. Piesa centrală a prezentării este Rolls-Royce C