Cei mai importanti jucatori de pe piata retailului condusi de oameni de afaceri precum Octavian Radu, Dan Ostahie, Lorand Szarvadi sau Dan Viorel Sucu si-au propus sa deschida anul acesta primele magazine in tarile vecine.
Grupul Flamingo International, companie care comercializeaza produse electronice, electrocasnice si IT, a anuntat in cursul zilei de ieri ca in 2007 va extinde reteaua de magazine Flanco World in Bulgaria.
Grupul Flamingo International a inchis de curand cele doua magazine pilot Flamingo Computers din Bulgaria si intentioneaza sa renunte si la compania de distributie pe care o are la sud de Dunare, pentru a-si concentra atentia pe dezvoltarea retelei Flanco World.
"Dintre cele doua companii pe care Flamingo International le detine la Sofia si Belgrad, vom renunta la cea de distributie pentru a ne concentra atentia pe dezvoltarea retelelor de retail, "a declarat pentru NewsIn vice-presedintele Flamingo International, Dragos Simion. Reprezentantii companiei nu au oferit detalii in plus referitor la tintele extinderii.
Flanco World este un concept dezvoltat de Market Value, companie franceza de branding specializata in identitate vizuala si in concepte de magazine. Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete cuprinse intre 1.800 si 3.000 metri patrati amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat, alaturi de alte puncte de interes.
Domo: Bulgaria seamana cu Romania din 2003
Concurentii directi ai Flamingo, Domo si Altex, s-au aratat de asemenea interesati de extindere la sud de Dunare. Domo isi continua planul de expansiune in tara vecina si va deschide in septembrie cel de-al saselea magazin din Bulgaria, urmand sa deschida cel putin inca trei pana la sfarsitul anului, ca parte a planului sau de dezvoltare regionala.
Investitia medie pe magazin este de aproximativ 160.000