Momentul in care marile grupuri de media au inceput sa transfere continut masiv pe internet si blogosfera a explodat pur si simplu, a coincis cu momentul de lansare a diviziei Interactive a Leo Burnett: iLeo.
La sfarsitul lunii octombrie, Leo Burnett a anuntat schimbari in cadrul companiei, schimbarile acestea insemnand noi directii de dezvoltare: �23�, �The Practice� si �iLeo�.
Pe fondul penetrarii internetului, digitalizarii consumatorilor si numarului mare de mesajele de brand livrate de consumator, era necesara evolutia in directia interactive. Anuntata acum doua luni, iLeo a devenit operationala incepand cu 15 decembrie. �O noua generatie de consumatori revendica noi teritorii de interactiune in care comunicarea de marca nu reuseste sa fie indeajuns de relevanta. Aceste evolutii si noi directii au determinat aparitia diviziei de interactive marketing iLeo�, declara Mugur Patrascu, managing partner al diviziei Leo Interactive.
�Avem rol de evanghelisti acum�, a spus in cadrul conferintei de presa, Mugur Patrascu. Si pe buna dreptate. iLeo, ca si companie de marketing interactiv, va experimenta, va cauta calitatea si va dezvolta in timp puterea exemplului, dupa cum spun ei. Principalele elemente care se incadreaza in activitatea iLeo sunt strategie de marketing digital, strategie si management de comunitati virtuale, branding digital, mobile marketing si viral marketing, reprezentantii companiei explicand pentru Wall-Street ca �pentru inceput, targetul va fi mai mult axat pe produs. Vom incepe cu partea online, dar pana la sfarsitul anului vom promova si partea de mobile marketing�.
'iWebdeveloper-ii' conecteaza clientii la retea
Activitatea iLeo, va fi initial strans legata de Leo Burnett & Target, Ioana Iordache, CEO al companiei precizand ca �lucram cu iLeo la fel ca si cu celelalte agentii din cadrul Leo Burnett. Totul pleaca d