Cine te poate convinge cel mai bine să-ți plătești datoriile? Banca. Nu. Poliția? Răspuns greșit. Instanța? nicidecum. Răspunsul corect este Sofia Vicoveanca.
Nu este o glumă. Solista melodiei “Hai Catrină și-mi arată” este, mai nou, imaginea firmei Kruk România, o companie de management al creanțelor. Sofia Vicoveanca încearcă, din această primăvară, să-i convingă pe români să-și pună ordine în datorii.
Sofia Vicoveanca este vârf de lance în campanie, iar puterea ei de persuasiune este exploatată în toate mediile, de la TV la print.
Va apărea și în scrisorile trimise de Kruk clienților, în speranța că imaginea solistei îi va atinge pe români și îi va face să se gândească serios la plata datoriilor. Pentru că, după cum spun reprezentanții companiei, “planificarea bugetului personal şi plata datoriilor“ este, nu-i așa? “un obicei din străbuni și până în prezent“.
Campania (concept, strategie şi implementare) poartă semnătura Tempo Advertising. Elementele vizuale ale campaniei sunt declinate pe toate suporturile de comunicare ale companiei KRUK, inclusiv pe notificările trimise persoanelor cu datorii în această perioadă.
Campania de media se desfăşoară pe următoarele posturi TV: Etno, Favorit, Taraf, Mynele, N24 și Kanal D, dar şi în publicaţii print – Libertatea.
tempo kruk 16-9 12 10 from datoriamea on Vimeo.
Cine te poate convinge cel mai bine să-ți plătești datoriile? Banca. Nu. Poliția? Răspuns greșit. Instanța? nicidecum. Răspunsul corect este Sofia Vicoveanca.
Nu este o glumă. Solista melodiei “Hai Catrină și-mi arată” este, mai nou, imaginea firmei Kruk România, o companie de management al creanțelor. Sofia Vicoveanca încearcă, din această primăvară, să-i convingă pe români să-și pună ordine în datorii.
Sofia Vicoveanca este vârf de lance în campanie, iar puterea ei de persuasiune e