Organigrama care prevede şase posturi pentru această funcţie a fost votată în unanimitate de Consiliul Local. Primarul Dumitru Nicolae susţine că a fost o decizie luată în grabă şi că situaţia va fi remediată. Nu a dat însă şi un termen.
CITEŞTE ŞI: Exclusiv/Galaţi: Dosarul penal al directorului Teatrului Muzical, lăsat la prăfuit într-un fişet al Poliţiei
Artiştii de la Muzical au primit preavizele de concediere: "Suntem permanent terorizaţi şi ameninţaţi de directorul teatrului"
Tribunalul Galaţi a suspendat decizia Consiliului Local privind concedierea a 167 de angajaţi ai Teatrului Muzical ”Nae Leonard”
"Marea restructurare" şi reducere a cheltuielilor din administraţia locală nu este decât o mare minciună. Reducem pe de o parte, însă inventăm peste noapte noi posturi de directori şi manageri. VEZI AICI NOUA ORGANIGRAMĂ
Un exemplu elocvent este la Teatrul Dramatic „Fani Tardini”, unde conform noii organigrame sunt nu mai puţin de şase posturi de conducere.
Schema de personal a Dramaticului este publicată pe site-ul Primăriei Galaţi şi prevede exact 82 de angajaţi şi şase directori. Este vorba de un manager coordonator, un manager la Teatrul Dramatic, un manager la Secţia Marionete, un director economic, un director administrativ şi unul artistic.
Culmea, respectiva organigramă a primit acceptul primarului Dumitru Nicolae, al Comisiei de Cultură şi a fost votată în unanimitate de aleşii locali.
„Avem o organigramă cu vreo şase directori, cu patru oameni în Departamentul economic dintre care unul este director economic şi unul contabil şef, un director administrativ cu şapte subordonaţi. În plus, mai este şi un compartiment administrativ preluat de la Teatrul de Păpuşi, în condiţiile în care aceştia nu mai au ce administra”, a spus viceprimarul Mircea Răzvan Cristea, preşedintele Comisiei de evalua