Au trecut 20 de zile de când reprezentanţii centralei au fost atenţionaţi de OJPC sa reia furnizarea apei calde
CET Braşov este la un pas de a încasa o nouă amendă. Au trecut 20 de zile de când reprezentanţii centralei au fost atenţionaţi de Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (OJPC) sa reia furnizarea apei calde. Pentru că acest lucru nu s-a întâmplat şi braşovenii încă se spală la lighean, CET-ul riscă o nouă sancţiune. Conducerea centralei spune că deşi a achitat ultima amendă, aceasta a fost contestată în instanţă.
La OJPC au fost depuse până în prezent 32 de reclamaţii de la asociaţii de proprietari şi persoane fizice care nu au datorii la utilităţi. Deşi inspectorii au amendat CET-ul cu 60 de mii de lei şi au dat un termen limită de 20 zile pentru furnizarea apei calde, braşovenii sunt nevoiţi să-şi ia gândul că se vor spăla curând cu apă caldă. „De când i-am sancţionat, la instituţie au mai apărut 20 de reclamaţii şi acum să vedem ce putem face. Cercetăm cazul şi văd că braşovenii sunt puşi în situaţii dificile din nou, la 40 de grade, să nu ai apă caldă”, a spus Marius Dunca, director executiv OJPC Braşov.
Pentru că a plătit amenda în mai puţin de 48 de ore, CET-ul a scăpat doar cu o sancţiune în valoare de 3 mii de lei. Dacă OJPC va da o nouă amendă, legea spune că aceasta va trebui achitată integral indiferent de termenul în care va fi plătită. Conducerea CET spune că va contesta şi următoarea amendă. „Am contestat amenda de la OJPC în instanţă. Nu suntem noi de vină că braşovenii nu au apă caldă, ci Distrigazul, că ne-a tăiat gazul. De asemenea, noi trebuie să mai recuperăm şi bani de la braşovenii rău-platnici”, ne-a declarat telefonic Florin Cuţitei, directorul CET Braşov. În acest moment, peste 15 mii de apartamente din Braşov nu au apă caldă. Au trecut 20 de zile de când reprezentanţii centralei au fost atenţiona