Operatorul Wizz Air e acuzat că a păcălit clienţi prin introducerea unei taxe în schimbul căreia promitea că biletele vor fi mai ieftine cu 10 euro. Reprezentaţii companiei invocă o eroare.
Un român stabilit în Marea Britanie, Bogdan Grecu, susţine că a fost păcălit să participe la o promoţie prin care compania Wizz Air promitea propriilor clienţi achiziţionarea unor tichete de zbor la preţ redus. În acest sens, consumatorul a plătit o taxă de intrare în rândul clienţilor fideli ai operatorului, persoane care ar fi beneficiat de preţuri mai mici la tichetele de zbor.
După ce a achitat taxa de aproape 10 euro, a constatat că preţul nu era mai mic, ci chiar crescuse automat tocmai cu zece euro – exact cât era promisă reducerea de preţ din promoţie.
Prin această "şmecherie" pasagerii nu beneficiau decât de bilete la preţ de 79,99 de euro, fie că participau sau nu la promoţie.
A plătit 10 euro degeaba
"La începutul lunii aprilie, pe site-ul companiei Wizz Air a apărut o reclamă care spunea că cei care se înscriu în Wizz Xclusive Club pot primi reduceri de 10 euro la fiecare bilet cumpărat. Înscrierea costa, la acea dată, 9.99 euro. Cum trebuia să călătoresc de la Madrid la Bucureşti pe 25 aprilie, am verificat pe site şi, la ora 22.20 (UK), preţul afişat era de 79.99 euro (69.99 euro pentru membrii Xclusive Club). M-am înscris imediat în XClusive Club şi am încercat să-mi cumpăr biletul la ora 22.30. Iată ce mi s-a afişat: 79.99 euro (89.99 euro pentru cei care nu sunt membri ai clubului). Mi-am spus că poate biletele de 69.99 euro se vânduseră deja. M-am delogat şi, la ora 22.34 am verificat din nou site-ul. Preţul afişat era din nou 79.99 euro (69.99 euro pentru membrii Xclusive Club)", ne-a povestit Bogdan Grecu.
El a încercat şi a doua zi să-şi cumpere biletele de zbor cu reducere, dar şi de acea