HEINEKEN România lansează a treia ediţie a Raportului anual de Sustenabilitate, ce prezintă rezultatele companiei în atingerea obiectivelor stabilite, în cadrul Agendei de Sustenabilitate "Brewing a Better Future", în domeniul mediului înconjurător, al societăţii şi al comunităţilor în care compania îşi desfăşoară activitatea, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Pentru noi, Sustenabilitatea reprezintă un mod de a gândi, de a lucra şi de a interacţiona cu lumea care ne înconjoară. Sustenabilitatea face parte din ADN-ul nostru, ghidându-ne toate iniţiativele şi acţiunile. De la momentul lansării Agendei de Sustenabilitate, în 2009, ne-am îmbunătăţit constant rezultatele obţinute şi am avut o contribuţie pozitivă asupra societăţii, a mediului înconjurător şi a comunităţilor unde operăm. Cu ajutorul angajaţilor şi al partenerilor noştri, în 2011, am atins obiectivele din Agenda noastră de Sustenabilitate şi am stabilit noi obiective, mai ambiţioase, pentru anul 2012", a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.
Strategia integrată de sustenabilitate a HEINEKEN România se concentrează în jurul a trei direcţii strategice:
1) Improve: Îmbunătăţirea continuă a impactului mărcilor şi al companiei asupra mediului înconjurător
Măsurile implementate în fabricile HEINEKEN România au dus la scăderea consumului specific de apă (de la 4,1 hl/hl în 2010 la 4,0 hl/hl în 2011), a consumului specific total de energie (de la 152,4 MJ/hl, înregistrat în anul 2010, la 138,9 MJ/hl bere, în 2011), a consumului specific de electricitate (de la 7,4 kWh/hl în 2010 la 7,3 kWh/hl în 2011), precum şi la diminuarea nivelului energiei termice (de la 85,5MJ/hl în 2010 la 73,7MJ/hl în 2011) necesare în procesul de fabricare a berii. În acelaşi timp, nivelul emisiilor de CO₂ a fost redus (de la 7,9 kg de CO2/hl de bere produsă în 2010, la 7,1 CO2 kg/hl în