TP-LINK, producator major de routere wireless, isi consolideaza prezenta pe piata romaneasca si in regiune prin deschiderea unui birou de reprezentare si a unui centru logistic la Bucuresti. Centrul va fi un hub regional care va asigura distributia si suportul tehnic pentru produse TP-LINK pentru clientii din Europa de Sud-Est, respectiv Bulgaria si tarile din zona Adria.
“Romania este a doua cea mai importanta piata dupa vanzarile de echipamente de retea din Europa de Est, dupa Polonia si a cincea la nivel global in functie de viteza de Internet. Astfel, decizia deschiderii unui birou local si a unui centru logistic aici se datoreaza atat potentialului extraordinar de dezvoltare pe care piata locala il are, cat si pozitiei geografice care faciliteaza interactiunea cu distribuitorii si clientii nostri din regiune. In plus, piata a ajuns la maturitate, iar conectarea la internet si accesul rapid la informatii au devenit servicii disponibile pentru marea parte a populatiei”, a declarat Hermes Song, directorul general al TP-LINK Romania.
Pentru primul an de functionare a depozitului regional, TP-LINK estimeaza livrari de cel putin 1,5 milioane de unitati, dintre care aproximativ 35% vor fi destinate pietei locale. In prezent, 80% din vanzarile producatorului chinez in Romania sunt reprezentate de routere wireless, segment de produs pe care compania detine o cota de piata estimata la 55%. Prin deschiderea biroului local, TP-LINK isi doreste sa isi consolideze pozitia prin dublarea cotei fata de urmatorul competitor, dar si diversificarea vanzarilor si abordarea mai consistenta a segmentului de clienti SoHo si IMM-uri, categorie care va genera anul acesta aproximativ 20% din vanzari.
“Anul trecut, TP-LINK a inregistrat o crestere cu 30% a cifrei de vanzari in conditiile in care livrarile au fost facute exclusiv prin distribuitori. Avand prezenta d