La Mobile World Congress din Barcelona a fost prezentată tehnologia de mâine care va urmări utilizatorii, le va învăţa obiceiurile şi le va face un profil complet. Este propusă de Intel şi se bazează pe programele de recunoaştere facială, iar echipamentul de monitorizare vine într-un televizor.
Intel a anunţat la mijlocul lunii februarie că se orientează spre domeniul televiziunii online, scria The Verge. Informaţiile au fost confirmate de Erik Huggers, administrator general al Intel Media, televiziunea prin Internet se va face până în 2014. Pentru aceasta ei pregătesc hardware nou şi în întregime supervizat de Intel.
Serviciul va avea foarte multe funcţii, după cum a spus Huggers, de la televiziune live şi alt conţinut de acelaşi tip la aplicaţii ca pe televizoarele Smart de la Samsung. Partea mai interesantă este că echipamentul propriu-zis va include şi o cameră video (poate fi oprită) şi va fi folosită pentru a învăţa obiceiurile de consum al utilizatorilor, posibil pentru afişarea publicităţii de interes pentru fiecare om.
La întrebarea „De ce intră Intel într-un aşa domeniu?“, Huggers a spus că producătorul vrea să fie în contact direct cu consumatorul. Asta după ce la Consumer Electronics Show 2013 şi-a prezentat planurile de a dezvolta un sistem de recunoaştere facială şi de urmărire a utilizatorului. Desigur, utilizatorul ar putea acţiona diverse echipamente electronice doar prin gesturi faciale, spre exemplu, sau prin mişcarea ochilor.
Planul Intel a devenit puţin mai clar la MWC 2013 din Barcelona, când şi-a prezentat televizorul cu tot cu cameră. Tot The Verge a relatat despre cam ce poate acest sistem de face recognition. Intel a furnizat setul, iar Vodafone a făcut o demonstraţie. Întâi de toate, părţile evidente: camera video poate recunoaşte genul, monitorizează cât timp te-ai uitat la ecran şi de câte ori. În teorie, aceste d