Mirela Albu, director general al Antenei 2, despre noutăţile din grila postului pe care-l conduce● Îţi doreşti să orientezi Antena 2 spre altfel de emisiuni?
Din toamna aceasta, ne orientăm şi mai mult către talk-show monden. Acid, ironic şi autoironic, spontan şi cu simţul umorului: aici e lumea show-biz-ului şi a oamenilor deştepţi. Vrem să-i dăm publicului o alternativă la ceea ce se întâmplă acum în televiziune. Spun asta pentru că pe piaţă există producţii, reality-uri, de exemplu, de o calitate îndoielnică, formate de televiziune care nu urmează o "biblie", denumirea formatului orginal al unei producţii tv. Asta am învăţat-o de la răposatul domn Lazarov, care ne spunea, "dacă aduceţi un format, ţineţi-vă de ce spun cei care l-au creat, pentru că oamenii ştiu ce au facut acolo".
Aşa se întâmplă şi acum. În peisajul actual, toată lumea are reality-uri cu aceleaşi personaje, luate de la firme de casting, care "joacă" şi roluri de iubite, şi de mame, ceea ce, evident, nu poate crea decât confuzie în rândul publicului. Şi atunci mi se pare firesc ca Antena 2 să aibă alt gen de emisiuni, formate gândite şi produse de noi, alternative sincere la ce există în momentul actual pe piaţă, talk-show-uri cu persoane a căror opinie este importantă, oameni cu credibilitate care au făcut faţă testului timpului în orice domeniu ar profesa şi în care telespectatorii să aibă încredere. Şi dacă reuşeşti să câştigi încrederea telespectatorului este perfect, pentru că în momentul ăsta e complicat să fidelizezi un public. E foarte important să-ţi iei publicul cu tine, să-l faci să te urmeze. În acest moment, publicul nostru este majoritar feminin, are studii medii şi superioare şi venituri medii şi mari. Ne dorim să mai echilibrăm balanţa.
● Ce mai aveţi "în plan"?
Mai avem de lucru, asta însemnând că e posibil să apară feţe noi