Philips România a demarat „Proba calităţii by Philips”, o campanie de testare a produselor sale, în 50 de magazine din reţelele naţionale Altex, Auchan, Carrefour, Cora, Domo, Media Galaxy, Technomarket, în 18 oraşe din România, inclusiv în Braşov, informează un comunicat.Astfel, până la sfârşitul anului, consumatorii care intră în magazinele partenere pot testa produse electrocasnice de la Philips, într-un spaţiu special amenajat. Un reprezentant Philips va fi prezent în fiecare magazin, pentru a oferi informaţii despre orice produs electrocasnic şi de îngrijire personală. Philips România a demarat „Proba calităţii by Philips”, o campanie de testare a produselor sale, în 50 de magazine din reţelele naţionale Altex, Auchan, Carrefour, Cora, Domo, Media Galaxy, Technomarket, în 18 oraşe din România, inclusiv în Braşov, informează un comunicat.Astfel, până la sfârşitul anului, consumatorii care intră în magazinele partenere pot testa produse electrocasnice de la Philips, într-un spaţiu special amenajat. Un reprezentant Philips va fi prezent în fiecare magazin, pentru a oferi informaţii despre orice produs electrocasnic şi de îngrijire personală.