Anul 2007 debuteaza cu o serie de mutari strategice care schimba pozitiile de forta pe o piata cu o crestere estimata la 80-100%. InternetCorp anunta cea mai importanta miscare de pana acum.
Internet Corp, unul dintre liderii segmentului de publishing online din Romania, a anuntat ca incepand cu 1 martie 2007 se va reprezenta pe cont propriu in procesul de vanzare al spatiului de publicitate. Astfel, Internet Corp va vinde spatiile publicitare disponibile pe site-urile din portofoliu si in cadrul newsletterelor zilnice pe care le trimite abonatilor sai, alaturi de alte proiecte speciale dezvoltate personalizat pentru fiecare client.
�Principala provocare pentru InternetCorp ramane, in 2007, dezvoltarea portofoliului de branduri concomitent cu cresterea permanenta a calitatii continutului editorial. Suntem la momentul de fata unul dintre cei mai importanti publisheri online din Romania - de fapt, din punct de vedere al audientei, ramanem cel mai important publisher independent pe o piata pe care cei mai multi dintre actori au in actionariat fie grupuri media traditionale fie fonduri de investitii - si intentionam sa ne pastram si sa consolidam aceasta pozitie�, a declarat Mihai Seceleanu, Managing Partner Internet Corp. �Activitatea de vanzare este un element central al business-ului, caruia ii vom acorda atentia cuvenita, dar obiectivul nostru primordial ramane dezvoltarea extensiva si intensiva a retelei InternetCorp�, explica Seceleanu strategia companiei pe care o conduce.
Portofoliul de siteuri disponibile pentru publicitate al Internet Corp contine cinci proiecte exclusiv online, la care se vor adauga altele intr-un termen foarte scurt. Siteurile Internet Corp au inregistrat in luna ianuarie o audienta de doua milioane de vizitatori unici. Segmentele acoperite de portofoliul Internet Corp sunt cel de business (Wall-Street, cel mai citit cotidia