Şapte consorţii şi firme au contestat rezultatele licitaţiilor la alegerea constructorului autostrăzilor Timişoara-Lugoj şi Orăştie-Sibiu, printre care Colas (Franţa), Max Boegl şi Tehnologica Radion din România, iar pentru Nădlac-Arad şi Lugoj-Deva nu au fost înregistrate contestaţii.
Potrivit Mediafax, licitaţia pentru Timişoara-Lugoj a fost câştigată de asocierea româno-italiană Spedition UMB-Tehnostrade-Carena SpA Impresa di Costruzioni, cu o ofertă de 210,36 milioane lei pentru primul lot (10 kilometri) şi de asocierea italiană Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d"Acqua-Cossi Costruzioni, cu o ofertă de 445,64 milioane lei pentru lotul doi, în lungime de peste 25 kilometri. Ambele loturi sunt contestate de consorţiile Confort SA Timişoara/Monteadriano Engenharia E Construcao, Tehnologica Radion/Gabriel Couto/Amandio Carvalho/Lena /Rosas/Arcadis şi Construcciones Y Promociones Balzola/Rover Alcisa/Puentes din Spania, potrivit datelor furnizate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). În plus, al doilea lot a mai fost contestat de asocierea româno-franceză Construcţii Feroviare Iaşi/Colas/Egis România.
Lucrările pentru autostrada Orăştie-Sibiu (82 kilometri) au fost împărţite în patru loturi, din care primul (24 kilometri) a fost câştigat de compania austriacă Strabag, cu o ofertă de 551,04 milioane lei. Cel de-al doilea lot (20 kilometri) ar urma să fie realizat de companiile Straco Grup din România şi Studio Corona SRL Civil Engineering din Italia, pentru 377,78 milioane lei. Rezultatul licitaţiei este contestat de consorţiile Tehnologica Radion/Gabriel Couto/Amandio Carvalho/Lena /Rosas/Arcadis pentru primul lotul, de Max Boegl Româ-nia/Geiger/Tancrad/Primacons pentru lotul doi, şi de firma românească J&P-Avax pentru lotul patru. Iniţial, a fost contestată şi licitaţia pentru proiectare şi execuţia lotu