Daniel Goleman revine - cum altfel decât în forţă - la Curtea Veche Publishing cu un volum de zile mari care tratează un subiect la modă: ecologia. Vă propunem aşadar "Inteligenţa ecologică", o carte care, departe de a se vrea prea didactică sau de a bate o prea puternică monedă pe civism, reuşeşte să te convingă şi, de ce nu, să-ţi dezvolte niscaiva reflexe... verzi.
Cum ar fi oare să se găsească în magazine produse care, pe lângă preţ, să afişeze pe etichete şi detalii despre modul şi condiţiile reale în care au fost fabricate? Clienţii ar putea astfel alege în cunoştinţă de cauză mărfurile, asigurându-se că nu au fost realizate cu ajutorul muncii copiilor şi că nu dăunează mediului înconjurător. Aceasta este doar una dintre întrebările de la care porneşte Daniel Goleman în încercarea de a dezvolta un nou concept - inteligenţa ecologică. Autorul propune un sistem în care cumpărătorii sunt precis informaţi asupra produselor pe care doresc să le achiziţioneze. Prin aplicarea transparenţei totale, unul dintre conceptele-cheie ale cărţii, vom putea face un prim pas către schimbarea modului de gândire şi spre responsabilizarea noastră, a tuturor, faţă de mediul înconjurător.
Desigur, Goleman este deja un clasic al literaturii de profil. Volumele sale au apărut în România la Curtea Veche şi s-au bucurat de o mare popularitate. "Emoţii distructive" (2005), "Inteligenţa socială. Noua ştiinţă a relaţiilor umane" (2007), "Inteligenţa emoţională în leadership" (2007, coautor alături de Richard Boyatzis şi Annie McKee), "Inteligenţa emoţională" (ediţia a III-a, 2008) şi "Emoţii vindecătoare. Dialoguri cu Dalai Lama despre raţiune, emoţii şi sănătate" (2008) sunt volumele care i-au stabilit reputaţia pe piaţa românească.
Semnale editoriale
Pumnalul Medici
RAO. Cascadorul Reb Barnett îşi pune în permanenţă viaţa în p