"Pentru 2011 asteptam o crestere mica, de circa 5%", desi instabilitatea din economie nu permite estimari realiste privind piata de publicitate, iar companiile continua sa lucreze cu planuri de marketing pentru perioade scurte, spune Radu Florescu, CEO al grupului de comunicare Centrade/Saatchi&Saatchi. Dar "din septembrie am avut semnale mai bune in ceea ce priveste piata publicitatii", a afirmat el, joi, in studioul HotNews.ro.
Vezi aici discutia online cu cititorii HotNews.ro purtata de Radu Florescu
Radu Florescu in studioul HotNews.ro:
Radu Florescu, 49 de ani, a fondat in 1990 compania Centrade, care in 1992 s-a afiliat la reteaua internationala Saatchi&Saatchi. Este CEO al grupului Centrade/Saatchi&Saatchi, care reuneste acum agentia de publicitate Saatchi&Saatchi, agentia media Zenith Media, agentia Saatchi&Saatchi X (BTL), agentia de relatii publice Saatchi&Saatchi PR, Cable Direct si casa de productie Pantone. Este, intre altele, membru fondator al IAA (International Advertising Association) Romania si cofondator Fulbright.
Principalele idei:
"Semnalele din economie, anul acesta, au fost foarte proaste pana acum, de la inceput. Noi am pregatit un buget foarte conservator - ma refer la venituri - si am prognozat o scadere a bugetelor. Din fericire, din luna septembrie am avut niste semnale mai bune in ceea ce priveste piata publicitatii. Am fost mai activi, am primit mai multe proiecte. La Saatchi, am avut un an mai bun, in sensul ca am castigat mai multi clienti, in timp ce bugetele clientilor traditionali au fost in scadere. Am avut un echilibru destul de bun.""In general, nu s-a schimbat nimic in acest an comparativ cu 2009, care a fost o perioada de disperare. Noi am negociat comisioanele mai jos, la un volum de munca mai mare. Mai putini bani pentru un efort mai mare. Aceasta tendinta a continuat si in 20