AFI Palace Cotroceni, centrul comercial cu cea mai mare investiţie de pe piaţa locală, s-a impus în cei 3 ani de la înfiinţare ca cel mai mare şi mai popular mall din România.
În urmă cu trei ani, în prima zi de funcţionare a mall-ului, 83.000 de vizitatori au păşit pragul AFI Palace Cotroceni impresionaţi de dimensiunile şi design-ul centrului comercial care astăzi a devenit destinaţia preferată de distracţie şi cumpărături a bucureştenilor.
AFI Palace Cotroceni a înregistrat de la an la an creşteri ale traficului, în primele luni ale acestui an având o medie zilnică de 53.000 de vizitatori în timpul săptămanii şi de peste 75.000 de vizitatori în weekend.
Vânzările retailerilor din mall au cunoscut de asemenea o evoluţie ascendentă, atingând valoarea de peste 500 de milioane de euro la 3 ani de la deschiderea mall-ului.
Succesul AFI Palace Cotroceni este rezultatul unui efort constant depus în implementarea strategiei mixului de chiriaşi şi a serviciilor oferite.
„Creşterea semnificativă pe care o înregistrăm în fiecare an este un răspuns pozitiv pe care ni-l dă piaţa, confirmându-ne că strategia aplicată este una corectă. Trăim vremuri în care atât aşteptările clienţilor cât şi competiţia te obligă să devii mai bun şi să-ţi depăşeşti limitele. Acesta este unul dintre motivele pentru care chiriaşii din AFI Palace Cotroceni îndeplinesc condiţii foarte stricte şi în continuare preferăm să menţinem ştafeta sus şi să nu facem compromisuri in ceea ce priveşte calitatea brandurilor din portofoliu. Anul acesta vom petrece 3 zile pline de surprize şi momente speciale şi ne dorim să avem cât mai mulţi vizitatori alături de noi", a declarat Israel Visel, Mall Manager AFI Palace Cotroceni.
În ultimele trei luni, AFI Palace Cotroceni şi-a adăugat în portofoliu peste 15 nume de branduri care aduc noi oportunităţi de shopping şi distracţie, mall