Aseară, show-ul de la PRO TV a înregistrat cel mai bun debut de sezon al emisiunii de până acum. În minutul de aur, peste 6 milioane și jumătate de români urmăreau ProTv. Audiențe record s-au înregistrat și pe site-ul protv.ro
Cel de-al treilea sezon “Românii au talent” a debutat cu cifre uluitoare de audiență pe toate targeturile de public. În minutul de aur, înregistrat la 21.41, peste 6 milioane si jumătate de români urmăreau ProTv, iar emisiunea înregistra 34,9 puncte de rating și 57,6% cotă de piata. ROMÂNII AU TALENT: Mihai Petre, scos din minţi de un bucătar şi sărutat de o concurentă
“Românii au talent” a fost lider detasat la nivelul tuturor categoriilor de public. Audienta medie înregistrată de emisiune între orele 20.30-23.04 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani de 26,5 puncte de rating și 51,7% cotă de piață. Show-ul a înregistrat la nivelul întregii țari o audiență medie de 27,9 puncte de rating și o cotă de piață de 47,8 procente, fiind urmărită în medie de aproape 5 milioane și jumătate de români.
Audienta medie obținuta de programul de la ProTv a fost de 25,1 puncte de rating si 45,1% cotă de piață. În online, site-ul protv.ro a înregistrat aproape 300.000 de vizitatori unici si peste 780.000 de vizualizari.
Aplicatia de pe romaniiautalent.stirileprotv.ro prin care Smiley si Pavel Bartos îți găsesc talentul care te face erou a fost folosita pe parcursul show-ului de peste 50.000 de utilizatori.
La nivel de Facebook, paginile “Romanii au talent” si “StirileProTV” au crescut pe parcursul zilei de ieri cu peste 13.000 de fani fiecare. Cele mai populare 2 postari din timpul show-ului au ajuns in doar cateva ore la peste 30.000 de Like-uri si mii de share-uri.