Subsidiara locală a grupului american Goodyear Dunlop va deschide până la sfârşitul anului, în sistem de franciză, cinci noi magazine-service Premio, iar până în 2015 alte 35 de unităţi, a declarat directorul general al companiei pentru Europa Centrală şi de Sud-Est Thierry Villard. Reţeaua de francize Premio (foto) a Goodyear Dunlop activează în domeniul vânzării şi service-ului de anvelope la nivel european.
"Potenţialul pieţei de anvelope în România este extrem de mare, acesta este şi motivul pentru care vom continua în această ţară programul de dezvoltare a reţelei de franciză Premio. Până la sfârşitul anului vom încheia cinci noi contracte în acest sens, ajungând astfel la un portofoliu de 15 magazine în România", a spus reprezentantul Goodyear Dunlop, prezent la inaugurarea celui de-al zecelea francizat Premio, la Suceava.
Următoarele francize vor fi deschise în oraşe din zona de centru-vest a ţării. El a adăugat că până la finele anului 2015 reţeaua Premio va număra 50 de magazine-service. Cea de-a zecea unitate de acest fel, deschisă miercuri la Suceava, în urma unei investiţii de două milioane de euro, este cea mai mare franciză Premio din sud-estul Europei. În prezent, Premio operează cu 575 de unităţi în 11 ţări europene. Programul Premio a fost implementat de organizaţia German Goodyear-Franchise în 1996 şi este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză.
Subsidiara locală a grupului american Goodyear Dunlop va deschide până la sfârşitul anului, în sistem de franciză, cinci noi magazine-service Premio, iar până în 2015 alte 35 de unităţi, a declarat directorul general al companiei pentru Europa Centrală şi de Sud-Est Thierry Villard. Reţeaua de francize Premio (foto) a Goodyear Dunlop activează în domeniul vânzării şi service-ului de anvelope la nivel european.
"Potenţialu