Grupul de presa Semnal a anuntat joi incheierea unui parteneriat cu MidasMedia pentru vanzarea spatiului publicitar al celor cinci publicatii ale sale, dupa ce miercuri ARBOMedia a anuntat ca devine regia de vanzari a cotidianului Gazeta de Nord-Vest. Peste 25.000 de bucuresteni au sarbatorit Ziua Barbatului la petrecerea organizata de Bergenbier. Marca de bere Skol continua campania de comunicare "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!", prin lansarea spotului TV - "Seful 2.0". Intact Media Group anunta, printr-un comunicat de presa, ca a obtinut o crestere de 21% a cifrei de afaceri in primul trimestru al 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe segmentul TV.
Grupul de Presa Semnal a decis sa incredinteze regiei de vanzari a MidasMedia vanzarea spatiilor publicitare pentru cele cinci publicatii ale sale - Semnal de Ilfov si Giurgiu, Semnal de Ialomita si Calarasi, Semnal de Dambovita, Semnal de Prahova si Semnal de Buzau - pentru perioada mai 2010 - decembrie 2014. Tot din luna mai, cotidianul local Gazeta de Nord-Vest, editat de Nord-Vest Trust Media SRL, vinde publicitate in regim exclusiv prin ARBOmedia. Vezi comunicatele aici si aici.Peste 25.000 de bucuresteni s-au distrat pe 5 mai, la petrecerea de Ziua Barbatului din capitala, organizata de Bergenbier, unde au avut parte de muzica, concursuri si demontratii live de offroad extrem. Sarbatoarea dedicata barbatilor a fost organizata in acest an nu numai in Bucuresti, ci si in Baia Mare, Braila, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Piatra Neamt, Ploiesti, Ramnicu Valcea, Resita, Slobozia, Timisoara si Tulcea. Vezi comunicatul aici.Marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod, isi continua campania de comunicare "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!", prin lansarea noului spot TV - "Seful 2.0" - o versiune updatata a povestii de anul tr