Marketing-ul poate fi un joc destul de dificil pentru proprietarii de start-up-uri din cauza ca acestia nu au destui bani sau destula experienta pentru a nascoci tehnici eficiente de marketing. Acesta este motivul pentru care detinatorii de afaceri mici au avantajul unor oportunitati de marketing simple, scrie Entrepreneur.
O simpla modalitate de a atrage clientii este aceea de a specula avantajul multimilor produse de evenimentele orasului, cum ar fi paradele, maratoanele sau targurile stradale.
Cu un plan de baza si cu perspicacitate creativa, cresterea traficului poate egaliza cresterea vanzarilor si repetarea profitului.
Expertul in marketing si presedintele Federatiei Nationale de Marketing din Statele Unite, Kim T. Gordon, ofera cateva metode prin care puteti atrage trecatorii de pe strada in magazinul dumneavostra in timpul evenimentelor importante din oras.
1. Creati un plan corespunzator evenimentului. Faceti din propriul magazin o destinatie speciala pentru oamenii care urmeaza sa vina in zona dvs. In saptamanile dinaintea sosirii oamenilor, incepeti promovarea unei ocazii speciale de care vor avea parte trecatorii daca vor intra in magazinul dumneavoasta, fie inainte de inceperea evenimentului, fie imediat dupa terminarea acestuia.
“O parada de Halloween, de exemplu, este o buna oportunitate de a tine un concurs de costume pentru copii, pe care il puteti promova prin propria reclama sau prin statia locala de radio”, a declarat Gordon.
“Decernarea premiilor trebuie sa aiba loc in magazinul dumneavostra exact inainte ca parada sa inceapa, iar oamenii care vor vizita parada vor avea un motiv pentru a veni in magazinul dumneavoasta, unde sa-si vada copiii participand la competitie”.
Peter Rossin, proprietarul Muse Art + Design din Portland, Statele Unite, a lansat un concurs special pentru a atrage participantii de l