A devenit un fel de normă a sezonului ca brandul Benetton să lanseze o campanie care să ridice părul de pe mână, încă din anii '90. Începând cu imaginea unui om murind de SIDA folosită drept afiş de campanie şi terminând cu celebra campanie „Unhate”, împotriva căreia s-a sesizat şi Vaticanul, în care liderii lumii sunt afişati sărutându-se între ei: Angela Merkel cu Nicolas Frankozy sau Obama cu Chavez.
Casting: o selecţie atent făcută de fotomodele cu „personalităţi remarcabile”, după cum a spus preşedinta companiei Alessandro Benetton. Charlotte Free, modelul cu părul roz, Lea T, transsexualul brazilian care a defilat pentru Givenchy şi Dudley O'Shaughnessy, boxeorul care a găsit faima în videoclipul Rihannei, „We Found Love”.
Seria de imagini luminoase atrag atenţia şi luate câte una: brandul şi-a asociat mereu tema de culori cu momente din viaţa socială de pe glob, de la un model de culoare alăptând un copil alb până la un albinos în mijlocul unui trib de afro-americani. Până la urmă, numele brandului spune tot: The United Colours of Benetton.
Alessandro Benetton se referă la noile modele drept ambasadorii brandului, pe care i-a rugat să vină în faţa camerei de filmat pentru a vorbi despre cum văd ei culorile.
(Dudley O'Shaughnessy)
(Charlotte Free)
Astfel, Charlotte Free dezvăluie că are sinestezie, ceea ce înseamnă că relaţioneză altfel cu culorile, asociind nuanţele cu numere. Blondul O'Shaughnessy, care îşi are originile în Caraibe şi Irlanda, spune că nu poate fi explicată. „Nu poţi să explici culoarea, este atât de puternică că dacă încerci să-i spui unui orb, nu poţi. De exemplu, ce este albastru?”, spune acesta.
(Alek Wek)
Actriţa Kiera Chaplin, nepoata legendarului Charlie Chaplin, modelul Elettra Wiedemann, nepoata legendarei Ingrid Bergman, modelu