In ultimii ani, cuvantul cheie in business a fost eficientizare. “Eficientizarea ramane cuvantul de ordine in afaceri si in acest an, alaturi de imbunatatirea serviciilor. Trebuie sa ai un produs cat mai competitiv, fara a iesi in pierdere. Este nevoie de agresivitate in sensul pozitiv, de implicare si de munca”, spune Negoita.
Chiar daca in prezent zona de dezvoltare a afacerilor este la un nivel mult redus fata de boom, Ionut Negoita si-a propus sa demareze, in primavara acestui an, constructia unui turn de apartamente cu 13 etaje langa proiectul rezidential Confort City.
Proiectul este in plan inca din 2010, cand a decis sa transforme proiectul care, initial, ar fi urmat sa cuprinda un mall si birouri, in apartamente si un spatiu destinat unei clinici private.
In acest an, Negoita vrea sa isi puna in aplicare planurile. Noul proiect de langa Confort City ar urma sa cuprinda peste 300 de unitati locative si ar presupune o investitie de circa 12-14 milioane euro. Investitia ar urma sa fie derulata din fonduri proprii, iar pretul mediu de vanzare sa se situeze in jurul a 50.000 euro, spune Negoita.
Omul de afaceri se asteapta ca pana in decembrie blocul turn sa fie ridicat. Cum a gandit omul de afaceri aceasta dezvoltare, fata de conceptul din boom?„Chiar si atunci cand multi dezvoltatori gandeau fantasmagoric si aduceau in piata apartamente suprafete mari si finisaje de lux, noi ne-am gandit proiectele astfel incat sa fie accesibile ca pret, cu suprafete mai mici si finisaje medii”, spune Negoita, care a adaugat ca aceste criterii se vor mentine la noul proiect, doar ca acum preturile vor fi cu 35-38% fata de cele din boom.
Nu doar preturile de vanzare sunt insa diferite, ci si perioada in care locuintele se vand. Daca in momentul in care se lansa pe piata proiectul Confort City, compania avea deja cateva sute de rezervari la scurt timp