Pepsi-Cola a lansat in Romania o noua strategie globala de marketing prin intermediul careia comunicarea dintre brand si consumatori se va face intr-un mod total diferit. Odata cu lansarea noii strategii Pepsi a lansat si primul site oficial in Romania: www.pepsi.ro.
Portalul, care se adreseaza in special tinerilor intre 15 si 25 de ani, abordeaza o tematica vasta, de la muzica, la tunning auto, lifestyle, la film si cinema. Deasemenea, va contribui la crearea unei comunitati puternice de consumatori Pepsi care vor beneficia, prin inscrierea in site, de o serie de concursuri si premii dedicate.
�In centrul noii filozofii de marketing a Pepsi se afla consumatorul. De acum, el va putea interactiona cu marca, isi va putea crea propria experienta unica in lumea Pepsi si, la randul sau, va putea ajuta alti consumatori de pe intreg mapamondul sa isi creeze o lume a lor�, a declarat Calin Clej, marketing manager CSD PepsiCo Romania.
Pentru inceput, cea mai vizibila piesa a reinventarii globale Pepsi-Cola va fi noua grafica a ambalajului, care va lua alta infatisare la fiecare cateva saptamani. In cei 109 ani de experienta, design-ul Pepsi a fost schimbat doar de 10 ori, dar, pentru a tine pasul cu interesele mereu schimbatoare ale generatiei tinere, in acest an design-ul va fi schimbat de mai mult de 35 de ori.
Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent pentru a incorpora teme apropiate de inima adolescentilor si a tinerilor, cum ar fi sportul, muzica, moda sau masinile.
Noile imagini grafice vor fi prezente la peste 8 miliarde de cutii, sticle si pahare de Pepsi-Cola din intreaga lume, incluzand toate brandurile traditionale Pepsi: Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist si Pepsi Twist Light. Nu numai ca ambalajele vor arata diferit, dar ele vor si oferi consumatorilor posibilitatea sa accese