Începând de astăzi, noul manager al Spitalului Judeţean Satu Mare, Adrian Marc, începe controalele şi analizele în spitalul judeţean. Primele obiective sunt îmbunătăţirea serviciilor medicale şi a comunicării în rândul personalului, respectiv al personalului cu pacienţii, dar şi punerea la punct a unor mici detalii, cum ar fi igiena şi curăţenia în clădirile spitalului.
Proaspăt instalat în funcţie, managerul Spitalului Judeţean Satu Mare, Adrian Marc, alături de conducerea Consiliului Judeţean şi de directorul medical Dr. Cristian Rusu, a comunicat astăzi oficial intenţiile sale în materie de management al spitalului, respectiv planul său managerial.
Vrea curăţenie din toate punctele de vedere
Adrian Marc spune că primele schimbări pe care vrea să le facă sunt cele care nu necesită neaparat bani, ci mai degrabă o bună organizare. Aşa este, de pildă, comunicarea în rândul personalului şi, ce e mai improtant, comunicarea personalului sanitar cu pacienţii, beneficiarii serviciilor şi contribuabilii la bugetul de stat.
„Există o problemă la nivel comunicaţional între personal şi pacienţi, ceea ce doresc să o rezolv cât de repede posibil. Aş vrea ca pacienţii, care nu ajung de bunăvoie la spital, să fie trataţi aşa cum se cuvine, deoarece aceştia sunt contribuabili la bugetul sistemului. Pentru asta am de gând să stau mai mult între oameni, şi nu în birou, pentru a vedea care sunt nevoile oamenilor, ca mai apoi să pot elabora o strategie de îmbunătăţire a comunicării”, spune Adrian Marc.
Pe de altă parte, o altă problemă ce se poate rezolva fără mari investiţii este curăţenia şi igiena din saloane, de pe hol şi mai ales din cabinete. Marc crede că aceste, dar şi alte astfel de probleme organizatorice ce au fost neglijate, se pot pune la punct fără sume exorbitante, din contră, multe dintre ele nu necesită decât conceperea unor reguli şi resp