Mai mult de jumatate din americani s-au folosit de internet pentru a se hotari asupra unui candidat, in alegerile de anul trecut.
Potrivit Reuters, 55 la suta din cetatenii americani cu drept de vot au cautat stiri si informatii despre candidati folosint platforma web. Este prima data cand se depaseste pragul de 50%.
Un rol determinant l-au jucat noile forme de comunicare online, gen bloguri, retele sociale si site-uri de sharing video.
Astfel, 45% dintre americani s-au uitat, online, la videoclipuri pe teme politice sau legate de alegeri, 33% si-au impartasit vederile politice cu alti utilizatori, iar 52% au folosit platformele de retele sociale, gen Facebook, pentru scopuri politice.
Candidatul din partea democratilor, Barack Obama, a castigat alegerile tocmai pentru ca a reusit sa mobilizeze o "armata de voluntari" pe internet, spun analistii.
Mai mult de jumatate din americani s-au folosit de internet pentru a se hotari asupra unui candidat, in alegerile de anul trecut.
Potrivit Reuters, 55 la suta din cetatenii americani cu drept de vot au cautat stiri si informatii despre candidati folosint platforma web. Este prima data cand se depaseste pragul de 50%.
Un rol determinant l-au jucat noile forme de comunicare online, gen bloguri, retele sociale si site-uri de sharing video.
Astfel, 45% dintre americani s-au uitat, online, la videoclipuri pe teme politice sau legate de alegeri, 33% si-au impartasit vederile politice cu alti utilizatori, iar 52% au folosit platformele de retele sociale, gen Facebook, pentru scopuri politice.
Candidatul din partea democratilor, Barack Obama, a castigat alegerile tocmai pentru ca a reusit sa mobilizeze o "armata de voluntari" pe internet, spun analistii.