29 de piloţi din întreaga ţară şi-au alergat maşinile prin ploaie pentru a obţine Cupa Gorjului. Campionatul Naţional de Viteză în Coastă a debutat astăzi şi se va încheia duminică, iar bătălia cea mare se dă între doi piloţi de top cu maşini de până la 200.000 de euro.
Motoare turate la maxim, scârţâit de roţi şi multă adrenalină, acestea au fost principalele ingrediente ale celei de-a XI-a ediţii a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2010, care a început astăzi la Rânca. 29 de piloţi s-au înscris la competiţie, cu cei mai scumpi bolizi, însă vremea ploioasă a făcut ca lupta pentru Cupa Gorjului să fie foarte strânsă. „Traseul are 20 de viraje stânga-dreapta. În afară de etapa susţinută astăzi, va mai fi organizată una şi duminică, cea de-a XII-a, la care vor exista aceiaşi participanţi. Cel mai bun timp realizat la Rânca, anul trecut, a fost cel obţinut de Daniel Onoriu, 2 minute şi 31 de secunde, care nu a mai venit anul acesta. Cred că lupta se dă acum între Paul Andronic, care are un Mitsubishi Evolution IX şi Lucien Hora, cel care are o Lola F300, o maşină asemănătoare celei de Formula 3, din campionatul mondial“, a precizat Nicu Grama, purtătorul de cuvânt al Clubului Sportiv Auto Corex Târgu-Jiu, care a organizat acest eveniment. După o probă de recunoaştere a traseului şi două probe de antrenament cronometrate, piloţii au trecut direct la duel, startul pentru fiecare fiind dat din minut în minut.
FOTO: Lucien Hora
„Sper să câştig. Vom afla abia la ora 17.00 cine va lua Cupa Gorjului. Am fost la toate etapele de până acum şi am câştigat de nenumărate ori. Maşina mea nu e cea mai scumpă. A costat 95.000 de euro“, a spus Lucien Hora, un pilot de top din Reşiţa.
FOTO: Paul Andronic
„Dat fiind că a plouat, toate maşinile s-au apropiat ca timp. Eu am un un Mitsubishi Evolution IX, de aproximativ 170.000 de e