UPDATE: Gruia Stoica, proprietarul GFR, afirmă că "nu are nicio treabă" cu hotărârea de guvern prin care data limită pentru finalizarea privatizării CFR Marfă a fost fixată pentru 13 octombrie şi va analiza varianta de a-şi recupera cel puţin costurile avute până acum dacă Transporturile nu obţin amânarea.
"Noi suntem pregătiţi să plătim diferenţa de sumă în condiţiile în care vânzătorul îşi îndeplineşte obligaţiile asumate, adică obligaţiile suspensive fără de care nu se poate închide contractul, implicit avizul de la Consiliul Concurenţei sau, după caz, Comisia Europeană. GFR, ca şi cumpărător, nu are nicio treabă cu HG-ul, vânzătorul trebuie să facă demersurile necesare pentru prelungirea termenului de privatizare în baza contractului semnat între părţi. Pâna în prezent, eu mi-am îndeplinit toate obligaţiile suspensive, am virat 30 de milioane de euro şi am tratat cu maximă seriozitate acest proces de privatizare pe care vreau să îl duc până la capăt. Dacă vânzătorul nu obţine prelungirea, este problema lui şi ca în orice relaţie contractuală, vom analiza varianta de a ne recupera, cel puţin, costurile avute pe toată perioada privatizării", a declarat omul de afaceri, potrivit Mediafax.
---
Proiectul hotărârii de prelungire a termenului de privatizare a CFR Marfă nu a fost inclus pe lista actelor discutate în şedinţa de miercuri a Guvernului, a precizat Biroul de Presă al Executivului, conform Mediafax.
"Ministerul Transporturilor nu a propus pe ordinea de zi a şedinţei de miercuri a Guvernului un asemenea proiect şi nici nu a fost vreo discuţie pe acest subiect în şedinţa de guvern", au precizat reprezentanţii Biroului de Presă.
De altfel, ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, nici nu a participat la şedinţa de Guvern, întrucât a fost la Luxemburg.
Ministerul Transporturilor a elaborat un proiect de Hotărâre de Guvern în ba