"Din analizele noastre, exista o piata destul de mare pentru cadourile cash, dar este oarecum neigienic sa faci cadouri in cash si mai simti si o vina atunci cand dai un astfel de cadou", a spus Spuza.
Potrivit analizei facute de BRD, 28% dintre romani prefera sa dea bani drept cadou, categorie care ar putea sa fie atrasa de cardul Gift emis de banca. BRD vrea sa atace si piata tinerilor intre 14 si 24 de ani, unde doar 43% sunt clientii unei banci. Astfel, cardul preplatit reincarcabil ar putea fi util acestora sau parintilor care pot depune bani spre folosinta copiilor.
Solutiile prepaid sunt deja consacrate in unele piete europene, cea mai mare popularitate fiind atinsa in Marea Britanie, Turcia si Polonia.
In opinia oficialului BRD, piata romaneasca imita cu o intarziere de 2-3 ani alte piete din regiune. Ca urmare, daca in Polonia cota de piata a cardurilor prepaid a atins 5%, piata locala ar putea urma acest exemplu.
"Ar fi senzational daca in 3 ani cardurile prepaid ar obtine o cota de 1-2% pe piata romaneasca", a mai spus Spuza.Informatii utile pentru consumatori
Cardul Gift
- comision de emitere: 10 lei indiferent de suma depusa pe card
- valabilitatea cardului: un an
- limita maxima de bani ce poate fi virata pe card: 1.000 lei
- cardul Gift nu poate fi reincarcat
- soldul cardului poate fi interogat gratuit de la orice ATM, al oricarei banci, ce poarta sigla Mastercard
Citeste si:BRD lanseaza serviciul de mobile banking si vrea 50.000 clienti pe anBRD vrea sa atraga 1.000 de clientii cu venituri de peste 7.000 lei lunarBRD a trecut pragul de 100.000 de carduri cu tehnologie contactless
- nu este nevoie sa ai cont curent si nu trebuie sa devii clientul BRD pentru emiterea unui card Gift
- banii de pe card pot fi retrasi de la banca in caz de nefolosire
Cardul reinc