Vedeta supranumită „zâna surprizelor“ a dezvăluit de curând dorinţele ei în legătură cu brandul „Violet by Andreea Marin“, linia de haine pentru copii, care va fi lansată la 1 decembrie.
Dragoş Bucurenci: Nu ratez niciodată....
Mă uit la o singură emisiune: Apropo TV, de la PRO TV. O urmăresc numai pe net, pentru că nu am televizor de cinci ani.
Andreea Marin Bănică şi cărţile pentru copii
Pentru că nu îşi doreşte să rămână numai în sfera hăinuţelor, Andreea este decisă să îşi extindă brandul şi în alte domenii. Ea şi-a exprimat intenţia de a scrie şi cărţi pentru copii, în care „Violet“ ar putea fi unul dintre personajele principale, dezvoltat ulterior sub forma unui desen animat.
„4,3,2” l-a adus pe Mungiu în Top 100 „The Times“
Filmul regizat de Cristian Mungiu, „4 luni, 3 săptămâni şi 2 zile“, s-a clasat pe locul 14, în topul celor mai bune 100 de pelicule care au fost realizate în ultimii 10 ani. Clasamentul a fost întocmit de cotidianul britanic „The Times“. Povestea prezentată de Mungiu, în care două studente apelează la serviciile unui medic pentru un avort ilegal, a devansat filme de succes precum: „Stăpânul inelelor: Întoarcerea Regelui“, „Va curge sânge“ şi „Milk“.
Mickey Mouse, într-o formulă îmbunătăţită
Bine-cunoscutul personaj de desene animate Mickey Mouse, foarte uşor de recunoscut după conturul urechilor, va beneficia de câteva modificări de natură tehnologică. Compania Disney lucrează la o nouă strategie care să atragă şi categoriile de tineri, împătimiţi ai jocurilor pe calculator. Astfel, din 2010 ne va fi prezentat noul Mickey, unul „trendy“, care va fi şi personajul unui joc video numit „Epic Mickey“. Surpriza constă în faptul că jucătorii au posibilitatea de a alege între un Mickey pozitiv sau unul distructiv.
Gwyneth şi Nicole în „The Danish Girl“
@N_