Prezentată în septembrie 2010 la Salonul Auto de la Paris, ultima versiune a lui Mazda2 a ajuns şi în România. Pentru că vorbim doar de un facelift şi nu de o nouă generaţie, asemănările cu originalul sunt destule, dar totuşi maşina reuşeşte să-şi personalizeze stilul. Principala caracteristică pe care o împarte cu modelul din care îşi trage seva este acelaşi lipici care o face remarcată imediat, cu precădere femeilor. Şi de această dată, dimensiunile reduse ale lui Mazda2 se luptă cu anumite prejudecăţi, iar tinerele şoferiţe vor fi cu siguranţă încântate de faptul că vor avea la dispoziţie un gadget mic şi uşor parcabil în haosul traficului urban din mileniul trei. La rigoare, acesta este adevărul: se conduce uşor, este fâşneaţă, iar şansele de găsire a unui loc de parcare accesibil cresc simţitor.
Pe dinafară, noutăţile cu care vine Mazda2 sunt grila frontală, proiectoarele, liniile laterale mai aerodinamice şi jantele de 16 inch. Acestora li se adaugă acum două noi culori de caroserie, respectiv albastru Aquatic (foto) şi roşu Burgundy. Deşi discrete, modificările aduse aspectului îşi ating scopul. Maşina arată un progres, este mai rebelă decât versiunea anterioară, ceea ce sigur a fost în intenţia producătorului. În interior, utilitatea este cuvântul de ordine. În versiunea de echipare TE Plus, Mazda2 are radio CD cu MP3 player, oglinzi reglabile electric, aer condiţionat automat, computer de bord, geamuri electrice faţă şi spate, cruise control şi proiectoare de ceaţă. Pe scurt, este plăcută şi are tot ce-i trebuie. De sub capotă, Mazda2 este pusă în mişcare de motoarele existente şi până în prezent, adică 1.3i şi 1.5i pe benzină, ambele conforme cu normele Euro 5. Primul motor este disponibil în două trepte de putere, 75 CP şi 84 CP, în timp ce vârful de gamă este motorul de 1.5i GTA, ce dezvoltă 102 CP şi prezintă un consum mediu combinat d