Cu totii ne dorim sa fim cei mai buni. Sa ne depasim pe noi insine. Insa e bine de stiut ca inainte de a fi cel mai bun trebuie sa invatam si cum arata aceasta ambitie.
Ce iti doresti cu adevarat, dar mai important ce ti-ai propus sa faci? Cum arata “profesionistii”? Ei bine, afla ce fac marile companii in sfera socialmedia si cum reuseste acest nou curent sa influenteze perceptia asupra brandurilor.
Publicatia Businessinsider propune o lista cu lucrurile care ajuta brandurile sa aiba o comunicare performanta:
1. Dedica foarte mult timp raspunzand intrebarilor clientilor, potentialilor clienti si celor care vor sa afle ceva in plus;
2. Cer in permanenta feed-back;
3. Sunt extrem de receptive si deschise la noi provocari;
4. Monitorizeaza activitatea competitiei sau a altor companii cu scopul de a lansa noi produse sau servicii;
5. Inteleg ca social-media este spatiul si nu mesajul;
6. Ofera posibilitatea curiosilor sa descopere si sa se familiarizeze cu activitatea pe care compania o desfasoara;
7. Distribuie imagini si filmulete ale evenimentelor la care participa;
8. Stabilesc intregi retele de comunicare de tipul forumurilor;
9. Creaza grupuri de interes;
10. Cand vine vorba de social-media, companiile inteleg ca nu totul tine de serviciul marketing ci de institutie ca un intreg.