Mazda a venit la Salonul Auto de la Geneva cu o premieră mondială: conceptul Minagi. SUV-ul crossover este de fapt modelul pregătitor pentru următoarele producţii de serie de la Mazda. Minagi este primul model căruia i-a fost aplicată noua tehnologie SKYACTIV.
Propulsoarele SKYACTIV în varianta G, injecţie directă pe benzină, şi SKYACTIV în versiunea D prezintă un raport de compresie de 14.0:1, cel mai ridicat din lume în cazul motorului pe benzină şi cel mai scăzut în cazul propulsorului diesel.
Pentru Mazda Minagi s-a folosit conceptul KODO. SUV-ul crossover compact oferă o imagine dinamică chiar şi atunci cînd maşina staţionează, fapt evidenţiat şi de amplasarea montanţilor A şi implicit a habitaclului, care sînt dispuse mai în spate faţă de alte modele din aceeaşi categorie.
La interior, cockpitul lui Minagi este orientat către şofer.
Mazda a venit la Salonul Auto de la Geneva cu o premieră mondială: conceptul Minagi. SUV-ul crossover este de fapt modelul pregătitor pentru următoarele producţii de serie de la Mazda. Minagi este primul model căruia i-a fost aplicată noua tehnologie SKYACTIV.
Propulsoarele SKYACTIV în varianta G, injecţie directă pe benzină, şi SKYACTIV în versiunea D prezintă un raport de compresie de 14.0:1, cel mai ridicat din lume în cazul motorului pe benzină şi cel mai scăzut în cazul propulsorului diesel.
Pentru Mazda Minagi s-a folosit conceptul KODO. SUV-ul crossover compact oferă o imagine dinamică chiar şi atunci cînd maşina staţionează, fapt evidenţiat şi de amplasarea montanţilor A şi implicit a habitaclului, care sînt dispuse mai în spate faţă de alte modele din aceeaşi categorie.
La interior, cockpitul lui Minagi este orientat către şofer.