Presa naţională de astăzi scrie despre declaraţiile generalului în rezervă Otto Breuer, distrugerea drumuli imperial roman sau tipul ultimei greve a bugetarilor. Printre alte subiecte, România a depăşit Trinidad Tobago la dezvoltarea umană, iar mafiile se extind în Europa de Est. Revista presei internaționaleRevista presei sportiveRevista presei economiceRevista presei mondene
„La Canal s-a murit din beţie sau din neglijenţă”. Generalul în rezervă Otto Breuer, adjunct al lucrărilor Canalului Dunăre-Marea Neagră din 1976-1984, povesteşte cum a ajuns să vândă arme în Maroc prin oameni din MApN. După ce a privit Canalul Dunăre Marea Neagră de la pupitrul de comandă, Otto Breuer priveşte acum lumea, la 84 de ani, de la primul etaj al unei case de pe Calea Dorobanţi. Cele câteva camere cochete, mobilate auster, nu reprezintă locuinţa sa, ci sediul firmei Braco Engineering, una dintre cele trei firme în care este acţionar, scrie Evenimentul Zilei.
Drumul romanilor a rezistat 2.000 de ani, al lui Berceanu, doi. Şoseaua lui Berceanu a distrus drumul imperial roman, apoi s-a prăbuşit după două zile de ploi. Pe centura Gherlei, o bună bucată din „asfaltul lui Berceanu“ s-a întins comod chiar peste drumul roman. Unde nu s-a aşezat pe fundaţia făcută de soldaţii romani s-a aşternut pe terenuri neverificate suficient şi, la prima ploaie mai tare, de Sfânta Maria, s-a prăbuşit. Raportul de constatare spune că acolo trebuiau făcute „studii geodezice aprofundate“, potrivit Cotidianul .
Greva a fost semigenerală. Greva generală anunţată cu surle şi trâmbiţe de Alianţa Bugetarilor nu prea a fost generală, având în vedere grevele japoneze sau munca la o treime din capacitate în unele instituţii. Dar a fost o oportunitate pentru dialog. Sindicaliştii vor continua însă protestele, iar "Ziua Mondială a Muncii Decente" ar trebui să scoată mâine în s