BBDO Worldwide a anuntat ca Allen Rosenshine se retrage din functia de presedinte al retelei globale, la sfarsitul lunii decembrie.
Numit �unul dintre cei mai influenti oameni din publicitate in ultimul secol�, de publicatia Advertising Age, Rosenshine, care a ajuns la varsta de 67 de ani, a evoluat in functie dupa ce s-a angajat ca si copywriter la BBDO, in 1965. Dupa 21 de ani, el a supervizat ceea ce a devenit mai tarziu cunoscut sub numele de "Big Bang", creatia Omnicom Group, devenit ulterior lider mondial in domeniul comunicarii, in valoare de cinci miliarde de dolari, formata prin fuziuni la nivelul BBDO, DDB si Needham Harper Worldwide.
Rosenshine va deveni presedinte emerit al BBDO, asa cum a spus si Andrew Robertson, CEO al agentiei: �a facut atat de multe lucruri pentru BBDO incat nu ni-l putem imagina nefiind conectat la companie�. Un purtator de cuvant al agentiei a precizat ca postul de presedinte nu va fi ocupat prea curand.
Mutarea nu este insa neprevazuta. In urma cu doi ani, cand Robertson a fost numit CEO, Rosenshine a promis ca va ramane alaturi de agentie inca doi ani. �Este tipic pentru Allen sa ofere mai mult�, a declarat Robertson, citat fiind de publicatia Advertising Age. "A construit o retea din talent extraordinar si care face o treaba extraordinara. A crezut ca poti fi bun si mare, creativ si global. Si a demonstrat lumii ca are dreptate�.
Dupa zece ani alaturi de echipa agentiei din New York, Rosenshine a fost numit creative director si cinci ani dupa asta, in 1980, el a devenit presedintele agentiei. Apoi, in 1985 a fost promovat ca CEO al BBDO.Cunoscut pentru sinceritatea dar si simtul umorului, Rosenshine a condus Omnicom timp de trei ani inainte de a se reintoarce la BBDO ca CEO in 1989 si a ramas pe acest post pana in 2004 cand a venit Robertson. Veniturile BBDO au crescut atunci de la 3 miliarde de dolari