Al doilea episod al serialului de comedie „La Fierbinţi", difuzat în fiecare joi de Pro Tv, a fost lider de audienţă. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, aproape două milioane şi jumătate de români urmăreau serialul în minutul de aur.
În intervalul orar 20:30 – 21:27, când a fost difuzat cel de-al doilea episod al serialului, ProTv a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.
Pro Tv a obţinut aseară 10,1 puncte de rating pe publicul comercial în timpul difuzării serialului Las Fierbinţi şi 22,5 procente din cota de piaţă, spre deosebire de Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat de două ori mai puţin, respectiv 4,8 puncte de rating şi 10,7 procente din cota de piaţă.
Postul de televiziune din Pache a ocupat poziţia fruntaşă şi în topul audienţelor pe publicul din mediul urban, cu o medie de 8,6 puncte de rating şi 16,2% cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 a înregistrat doar 4,7 puncte de rating şi 8,8 procente din cota de piaţă.
În minutul de aur - 21:12, ProTv înregistra 13,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 30 de procente.
Al doilea episod al serialului de comedie „La Fierbinţi", difuzat în fiecare joi de Pro Tv, a fost lider de audienţă. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, aproape două milioane şi jumătate de români urmăreau serialul în minutul de aur.
În intervalul orar 20:30 – 21:27, când a fost difuzat cel de-al doilea episod al serialului, ProTv a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.
Pro Tv a obţinut aseară 10,1 puncte de rating pe publicul comercial în timpul difuzării serialului Las Fierbinţi şi 22,5 procente