O reclamă a unei companii spaniole de lenjerie intimă reuşeşte să fie extrem de controversată şi să stârnească scandal prin imaginile provocatoare pe care a ales să le folosească, potrivit realitatea.net
"Ce nu poţi vedea e tot ce vrei să vezi", sună textul reclamei la firma spaniolă de lenjerie intimă, costume de baie şi accesorii Jane Pain iar fotografiile care le însoţesc, fără a fi unele pe care minorii să nu le poată vedea sau care să lezeze privitorul, sunt extrem de controversate: reprezintă imagini ale unor femei goale, aşezate în poziţii provocatoare, dar fotografiile sunt tăiate exact în zona organelor sexuale, mesajul evident fiindcă exact acea zonă vor privitorii să o vadă.
Pentru a face lucrurile şi mai controversate, fotografiile provocatoare au primit un premiu, acela al celui mai bun produs publicitar din Argentina, 2012 Lapiz de Oro.
O reclamă a unei companii spaniole de lenjerie intimă reuşeşte să fie extrem de controversată şi să stârnească scandal prin imaginile provocatoare pe care a ales să le folosească, potrivit realitatea.net
"Ce nu poţi vedea e tot ce vrei să vezi", sună textul reclamei la firma spaniolă de lenjerie intimă, costume de baie şi accesorii Jane Pain iar fotografiile care le însoţesc, fără a fi unele pe care minorii să nu le poată vedea sau care să lezeze privitorul, sunt extrem de controversate: reprezintă imagini ale unor femei goale, aşezate în poziţii provocatoare, dar fotografiile sunt tăiate exact în zona organelor sexuale, mesajul evident fiindcă exact acea zonă vor privitorii să o vadă.
Pentru a face lucrurile şi mai controversate, fotografiile provocatoare au primit un premiu, acela al celui mai bun produs publicitar din Argentina, 2012 Lapiz de Oro.