Nu tot ce zboară pe internet se mănåncă. Lipsa de experienţă şi investiţia greu de recuperat în cåteva luni, aşa cum speraseră fondatorii, a dus la eşecul primelor încercări de televiziune online din Romånia. Ziare, bloguri şi chiar şi posturi TV vesteau, în urmă cu peste un an, naşterea primei televiziuni online din Romånia şi, de aici plecare, a unui domeniu care va revoluţiona atåt piaţa online, cåt şi pe cea a audiovizualului. O camp
Nu tot ce zboară pe internet se mănåncă. Lipsa de experienţă şi investiţia greu de recuperat în cåteva luni, aşa cum speraseră fondatorii, a dus la eşecul primelor încercări de televiziune online din Romånia.
Ziare, bloguri şi chiar şi posturi TV vesteau, în urmă cu peste un an, naşterea primei televiziuni online din Romånia şi, de aici plecare, a unui domeniu care va revoluţiona atåt piaţa online, cåt şi pe cea a audiovizualului. O campanie de PR bine pusă la punct transformase Evo, primul post online autohton, într-un proiect de o amploare fără precedent pe internet, condus de un „om cu experienţă de zece ani în televiziune“, Sergiu Mihalcea.
Fostul prezentator al emisiunii Serginio de la Prima TV, aşa cum este el cunoscut marelui public, spune pe blogul propriu că „mă interesează să găsesc calea de a face un business din televiziunea online şi nu doar creaţie“. Cel puţin pånă acum, dezideratul nu i s-a îndeplinit. Căci astăzi, site-ul care găzduia, pånă acum puţină vreme, businessul său, nu mai funcţionează. Raluca Anghel, acţionar la råndul său al Evo TV, spune că, în momentul de faţă, „Sergiu Mihalcea nu mai reprezintă Evo TV, el redirecţionåndu-şi activitatea spre un alt business tot din domeniul online“. Proiect care, adaugă ea, în acest moment nu este prefigurat.
Lecţie de faliment
Ce s-a întåmplat, însă, într-atåt de drastic încåt să determine închiderea postului şi irosirea, în acest fel, a c