Guvernul român va cheltui, până la sfârşitul anului, 7,6 milioane de euro pentru campanii pe care le va derula în Spania şi Italia. Acestea au scopul de a îmbunătăţi imaginea
Guvernul român va cheltui, până la sfârşitul anului, 7,6 milioane de euro pentru campanii pe care le va derula în Spania şi Italia. Acestea au scopul de a îmbunătăţi imaginea imigranţilor români din aceste ţări.
Decizia vine după valul de publicitate negativă de care a avut parte România în ultimii ani, şi care a culminat în Italia cu celebrul caz Mailat. Campania din Italia care va fi realizată de Teamplay va avea la dispoziţie un buget de 4,3 milioane de euro.
Printre proiectele pe care le are în plan agenţia se numără: campanie de publicitate (print şi tv), producţia unui film documentar despre România şi organizarea unui proiect "Casa România" (pavilion expoziţional construit pentru a imita o locuinţă românească modernă).
La rândul său, Saatchi&Saatchi România va avea un buget de 3,3 milioane de euro. Agenţia va derula printre proiectele sale din Spania "Poveşti de succes - România generează valoare" şi un documentar cu titlul "Români în Spania".
Guvernul va cheltui 7,6 milioane de euro pentru a schimba părerile spaniolilor şi ale italienilor despre emigranţii români
Agenţia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) a desemnat firmele Saatchi România şi Playteam pentru a derula campaniile de îmbunătăţire a imaginii românilor în Spania şi Italia.
Proiectul de comunicare "Români în Europa" urmăreşte ca până la sfârşitul acestui an să schimbe percepţia cetăţenilor celor două ţări despre emigranţii români. Pentru cele două campanii, care vor începe la jumătatea acestei luni, guvernul a alocat aproximativ 7,6 milioane de euro din bugetul de stat.
Alfred Bulai, preşedintele ASG, spune că programele de comunicare vor conţine campanii