Epson, unul din cei mai cunoscuti jucatori de pe piata mondiala de imprimante, proiectoare si LCD-uri, a realizat in primele sase luni ale anului in curs o cifra de afaceri de 7 milioane euro pentru Romania, ceea ce reprezinta o crestere in vanzari cu 52%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Astfel, compania isi mentine targetul de 15 milioane euro propus pentru acest an financiar (care se va incheia la 30 martie 2009), care este echivalentul unei cresteri de 15% fata de anul anterior.
Afacerile Epson au crescut pe toate segmentele, de la imprimare pentru utilizatorii individuali si companii, imprimare de dimensiuni mari, proiectoare, photo viewers, scannere, consumabile si echipamente POS.
“Evolutia buna din prima parte a anului reprezinta o reflectare a cresterilor sustinute pe segmentul multifunctionalelor si echipamentelor foto, imprimantelor matriciale, cu o evolutie notabila in acest semestru, dar si consumabilelor si echipamentelor POS, segment in care Epson Romania are cel mai bun procent de penetrare a pietei dintre toate tarile din Europa. Proiectoarele, in special in segmentul home cinema, dar si modelele destinate mediului educational, prind foarte bine la publicul local”, a declarat Simona Decuseara (foto), National Sales&Marketing Manager Epson Romania.
Proiectele derulate in parteneriat cu statul ofera companiei mai multa vizibilitate, ceea ce reprezinta pentru Epson un atu.
“Oamenii vad produsele noastre in locuri publice, institutionale, apoi incep sa cunoasca brandul si ajung, in final, sa-l cumpere, ceea ce face ca vanzarile si cota de piata pe care o detinem sa creasca”, a afirmat Simona Decuseara.
Pe segmentul de imprimante (incluzand si imprimantele multifunctionale), cota de piata inregistrata in prima jumatate a anului a fost de 14%, vanzarile totale inregistrate fiind de 44.000 de unitati. @N_