Un constănţean reclamă faptul că a fost nevoit să plătească mai mult pentru biletele de avion cumpărate on-line din cauza unor taxe suplimentare cerute de o companie low cost. Sursa: EVZ
Mihai Barbu şi-a calculat exact cheltuielile pentru vacanţa pe care voia să o petreacă în luna martie la Paris. A avut însă surpriza să plătească mai mult pentru bieletele de avion decât era afişat pe site. În timp ce compania aeriană acuzată, Wizz Air, susţine că taxele sunt la vedere şi legale, oficialii Comisiei Europene nu le văd cu ochi buni.
400 de euro biletele, 40 de euro taxele
"Urma să plecăm patru persoane la Paris. Am calculat exact cât mă costă transportul, cazarea până şi ieşirile în oraş şi mi-am făcut în acest sens şi un credit pe termen scurt la bancă. După ce mi-am făcut creditul, a doua zi urma să-mi plătesc biletele prin sistemul on-line", îşi aminteşte Mihai Barbu.
Planurile au început să-i fie date peste cap. "Când am început procedura de cumpărare a biletelor mi-a apărut că am de plătit şi alte taxe. Pe lângă cei aproximativ 400 de euro pe care trebuia să-i plătesc pentru bilete am văzut că apare scris când încep procedura de a le comanda şi că trebuie să achit taxe în valoare de peste 40 de euro pentru toate cele patru bilete dus-întors. Mi s-a părut o glumă. Am sunat la call-center şi mi s-a spus că Wizz Air are taxe pentru plata biletelor prin metoda on-line. Practic o parte din banii pentru vizi tarea Parisului s-au dus pe aceste taxe on-line. Intrarea şi vizi tarea Muzeului Luvru erau cât aceste taxe", ne-a povestit bărbatul.
Mihai nu e singurul care s-a lovit de această problemă. "Eu am vrut să plătesc prin transfer bancar, însă la biletul spre Madrid de 110 de euro mi s-au mai cerut vreo 5 euro taxe", ne-a povestit şi Alexandru B.
Wizz Air: "Există şi variante gratuite de plată"