Chris Daffy
Client o data, client mereu
Editura Publica
Client o data, client mereu este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe experienta de 30 de ani in marketing, vânzari si management a autorului. Chris Daffy scrie intr-un mod antrenant si creativ, organizându-si materialul in functie de câteva concepte-cheie pe care le grupeaza sub numele glumet "Legile lui Daffy". El renunta la orice jargon si vorbeste pe limba tuturor, fiindca serviciile pentru clienti nu inseamna pentru el doar o strategie in afaceri, ci si un raport interactiv si reciproc profitabil.
Rapiditatea cu care s-a epuizat primul tiraj, publicat in 1996, este cea mai buna pledoarie pentru felul in care Daffy stie sa-si atraga si cultive clientii. Datorita comenzilor facute in avans de oamenii de afaceri cu care a colaborat, prima editie a disparut din librarii in mai putin de noua luni. Intre timp, Client o data, client mereu a cunoscut câteva reeditari, autorul introducând idei noi si chiar un capitol nou, despre vânzarile online.
Chris Daffy este un conferentiar renumit si unul dintre cei mai importanti experti britanici in serviciile pentru clienti. Interesat de acest domeniu de mai mult de 20 de ani, a fost organizator si a tinut prelegeri in toata lumea: Statele Unite, Olanda, Franta, Germania sunt doar câteva dintre tarile unde a fost invitat. In anul 2000, a creat Academy of Service Excellence, al carei presedinte este si in prezent, iar printre clientii lui se numara American Express, BBC, Hewlett-Packard, Microsoft, Royal Bank of Scotland si Toyota.
Dorinta lui de a promova si sustine abordarea afacerilor din perspectiva atentiei orientate catre consumatori l-a adus si in România, in anul 2005. Iar renumele i-a fost confirmat de faptul ca, drept urmare