O parte din magazinele mari ce prezinta reduceri de preturi in aceasta perioada incearca sa duca in eroare clientii. Unele din preturile promotionale pe care le afiseaza par a fi scoase din filmele S.F. Multe din magazine anunta mari reduceri de preturi doar pentru a-si atrage clinetii în magazin.
Potrivit normelor legale, magazinele pot lansa vanzari de soldare de doua ori pe an, pentru cel mult 45 de zile, in intervalul 15 ianuarie - 15 aprilie, pentru produsele de toamna - iarna, respectiv 1 august - 31 octombrie, pentru articolele de primavara - vara. Comerciantii au obligatia de a informa consumatorii cu privire la data de debut a vanzarii de soldare, durata acesteia si sortimentul de marfuri supus soldarii. Reducerea de pret trebuie in mod obligatoriu raportata la pretul de referinta practicat. Paralel cu vanzarile de soldare pentru articolele de sezon, magazinele pot derula si promotii. In acest caz este necesar ca obiectele supuse promotiei sa fie clar delimitate in spatiul comercial, sa fie precizata cu exactitate durata vanzarii promotionale si in ce consta cu exactitate. Comisarii OPC sustin ca in perioada urmatoare se va desfasura o campanie de depistare a neregulilor din magazinele ce prezinta reduceri.
O parte din magazinele mari ce prezinta reduceri de preturi in aceasta perioada incearca sa duca in eroare clientii. Unele din preturile promotionale pe care le afiseaza par a fi scoase din filmele S.F. Multe din magazine anunta mari reduceri de preturi doar pentru a-si atrage clinetii în magazin.
Potrivit normelor legale, magazinele pot lansa vanzari de soldare de doua ori pe an, pentru cel mult 45 de zile, in intervalul 15 ianuarie - 15 aprilie, pentru produsele de toamna - iarna, respectiv 1 august - 31 octombrie, pentru articolele de primavara - vara. Comerciantii au obligatia de a informa consumatorii cu privire la d