Lucrurile se complică pentru bavarezi la scurt timp de la lansarea Seriei 4 Coupe. Sub-brandul premium de la Toyota este pe ultima sută de metri în lansarea splendidului Lexus RC Coupe 2014, eveniment programat pentru public din 23 noiembrie la al 43-lea salon „Tokyo Motor Show”.
Limbajul emoţional al formelor noului Lexus RC Coupe 2014 este încorsetat de nişte dimensiuni de 4.693 mm lungime, 1.838 mm lăţime şi doar 1.394 mm înălţime, adică raportat la noul sedan IS (4.665 mm lungime, 1.810 mm lăţime, 1.430 mm înălţime), acesta este alungit şi mai lat cu câte 3 cm, mai scund cu 4 cm iar valoarea ampatamentului se restrânge de la 2.800 mm la 2.730 mm. Pus în paralel cu măsurile exterioare ale BMW-ului Seria 4 Coupe (Lxlxh: 4.638 mm, 1.825 mm, 1.362 mm), Lexus RC Coupe 2014 are + 6 cm în lungime, minus 1,3 cm în lăţime şi + 3,2 cm la înălţimea la plafon. Ampatamentul de 2.810 mm căscat între axele “beemer”-ului german este mai mare cu 8 cm.
Sculptura niponă prezintă „reziduuri” stilistice de la studiile iniţiale LF-LC Concept şi LF- CC Concept, adică acesteia îi este rezervată o grilă frontală în formă de clepsidră ale cărei forme şerpuitoare se continuă în sus cu muchiile capotei. Formele mlădioase fac parte din nouă imagine de marcă şi replică noul limbaj de design denumit “L-Finesse”. Frumosul aranjament cu diode LED ce se întrepătrund cu bara îi conferă acea privire de acvilă iar jantele ajung pe versiunile superioare chiar şi la 19 ţoli.
Asemenea sedanului IS 300h, japonezii vor înzestra partea termică a versiunii RC Coupe 300h Hybrid cu un motor în 4 pistoane şi o capacitate de 2.494 cc. Acest agregat de pe „samurai”-ul în două portiere va beneficia de aportul a 180 CP iar jumătatea verde, adică motorul electric va înscrie în fişa tehnică alţi 143 CP.
Cuplul motor defalcat separat pe unităţile duale benzină- electric la viitorul Lexus RC Coupe