» "The Washington Post" se afla in centrul unui scandal dupa ce publicatia "Politico" a dezvaluit proiectul editorului ziarului, Katharine Weymouth, de a organiza la ea acasa dineuri platite la care urmau sa participe lobbysti – politicieni, oameni de afaceri si alte elite – care primeau apoi acces confidential la jurnalisti, la oficiali ai Casei Albe si membri ai Congresului.
Participantii la aceste "di-neuri politice", contra unei sponsorizari de 25.000 dolari, erau oaspetii editorului ziarului, Katherine Weymouth, ea promitand "serate colegiale cu oficiali ai Administratiei Obama, parlamentari, varfuri ale lumii afacerilor, avocati si alte elite" si sustinere din partea ziaristilor de la Washington Post. Scandalul a izbucnit dupa ce unii dintre lobbysti au dat invitatiile mai departe catre presa, iritati de faptul ca ziarul taxa accesul la propriii angajati. Dupa ce proiectul a fost expus pe site-ul Politico, Katharine Weymouth si-a anulat planurile, sustinand ca "prospectele nu reprezinta toate intentiile noastre si nu vom organiza nici un dineu care ar putea pune in discutie integritatea redactiei". In redactie s-a manifestat indignare, iar directorul de informatii al Washington Post, Marcus Brauchli, a declarat ca este "scandalizat" de proiect, pe care l-a catalogat "un dezastru de PR", subliniind ca "nu ne propunem un acces la redactia noastra contra banilor".
Publicatia este in criza financiara dupa ce a pierdut 19,5 milioane dolari in primul trimestru si se confrunta cu scaderea retetelor publicitare si concurenta internetului. Este adevarat ca Washington Post este ultimul venit in clubul publicatiilor – care mai include The Wall Street Journal, The Economist si Atlantic Media – care au gasit o sursa de venit din evenimente asemanatoare. Revista de politici publice Atlantic organizase, incepand din 2003, peste 100 de intalniri si