Scoala IAA de Marketing si Comunicare isi deschide portile, pe 14 noiembrie, cu un al doilea modul dedicat account managerilor/account directorilor si brand managerilor, potrivit Afroditei Blasius, Managing Partner Bridge Communication si profesor de marketing la Scoala IAA.
Cele sase tipuri de cursuri se adreseaza in special celor care beneficiaza de o experienta de 3-5 ani in domeniul marketingului si comunicarii. Modulul II va avea o durata de 4 luni si jumatate.
Programa cuprinde cursuri de marketing, comunicare, people management, Innovative Thinking-SIT apartinand echipei Systematic Inventive Thinking (propune noi metode de creativitate in ceea ce priveste conceptul de produs, design de ambalaj, promoţii, activitate la punctul de vanzare pana la conferinte, campanii integrate de comunicare), Consumer Marketing TodayTM, un seminar interactiv, a carui licenta este detinuta de Business Today International si Perspective in MARCOMM.
Printre profesori se numara Aneta Bogdan, Mihai Ghyka, Paul Markovits, Cristina Gheorghe, Narcis Horhoianu, John Griffiths. Cursantii vor fi impartiti in grupe de cate 15 persoane.
Inscrierile au loc in perioada 30 octombrie-10 noiembrie, costul modulului ridicandu-se la 2.830 euro (fara TVA) pentru membrii IAA, respectiv 3.552 (fara TVA) pentru companiile care nu fac parte din organizatie.
Un instrument util in comunicarea dintre cursanti va fi site-ul www.iaa.ro, care urmeaza sa contina, in urma relansarii, o zona accesibila studentilor Scolii IAA. Astfel, acestia vor avea acces la continutul cursurilor si la un forum de discutii.
Noua varianta a site-ului, care urmeaza sa fie disponibila peste trei luni, va cuprinde o zona cu anunturi de joburi, profile de agentii, prezentari de companii, o revista a presei, o zona dedicata tinerilor care doresc sa intre in industria de marketing si comunicare s