Locomotiva trenului personal a ajuns singura in F. Pe traseu, mai precis dupa halta Corleasca, prin dreptul unui lan de porumb s-a rupt carligul de prindere. Cele sase vagoane tip naveta, fara ferestre, deoarece, neputandu-le deschide, calatorii le-au spart cu tocurile bocancilor, au ramas de izbeliste in plin camp.Moto
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.
Mircea Badea, realizator tv
Locomotiva trenului personal a ajuns singura in F. Pe traseu, mai precis dupa halta Corleasca, prin dreptul unui lan de porumb s-a rupt carligul de prindere. Cele sase vagoane tip naveta, fara ferestre, deoarece, neputandu-le deschide, calatorii le-au spart cu tocurile bocancilor, au ramas de izbeliste in plin camp. La inceput, dupa traditionala uimire, explicata minutios de manualele de psihologie, lumea s-a scandalizat. I-a trecut insa repede. La cativa pasi de terasament se desfasura pana-n zare, falos si ispititor, lanul de porumb cu stiuleti de lapte. Ca la un semnal, au sarit cu totii din vagoane si s-au apucat de jefuit. Cand sacii de plastic, papornitele, pungile cu emblema Marllboro si Coca-Cola au fost burdusiti, cativa s-au gandit sa coaca acolo, pe loc, stiuletii, ca sa aiba ce manca. In doi timpi si trei miscari, in jurul garniturii s-au ridicat zeci de ruguri, de parca o armata invadatoare ar fi campat acolo. S-au gasit imediat si cateva sticle cu tuica falsificata, care au fost trecute din mana in mana si din gura in gura. Mai lipsea, evident, friptura, pentru ca viata sa fie frumoasa, mai ales ca in ultimul vagon dormisera, pana atunci nestiuti, membrii unui taraf plecati sa cante la o nunta din F. Au fost dati jos de calatorii deja prea veseli si pusi sa cante manele. Putin a lipsit sa fie si friptura. Cativa insi zarisera un iepure ivit nu se stie cum intr-un tufis din lan. Se repezisera dupa el si-l alergara zadarnic pana ce mai ramasese